Правила возврата и обмена

ПРАВИЛА ВОЗВРАТА И ОБМЕНА ТОВАРА

ШАНОВНІ ПОКУПЦІ, З МЕТОЮ ЗАПОБІГАННЯ ВИНИКНЕННЮ СПІРНИХ ПИТАНЬ ПРИ ПОВЕРНЕННІ ТА ОБМІНІ НАШОЇ ПРОДУКЦІЇ, НАПОЛЕГЛИВО РЕКОМЕНДУЄМО ВАМ ОЗНАЙОМИТИСЬ З ПРАВИЛАМИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРУ В ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНАХ.

У своїй роботі ми керуємося чинним законом України «Про захист прав споживачів» № 316 — IV від 01.12.2005 року.

Продукція, придбана у нашому інтернет-магазині, підлягає поверненню та обміну в наступних випадках:

Товар належної якості та знаходиться у тому вигляді, в якому був доставлений споживачу — товар не був у вжитку, збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, непошкоджена заводська упаковка.

Зверніть увагу, що відповідно до закону України  «Про захист прав споживачів» № 316 — IV від 01.12.2005 року, а також постанови Кабінету Міністрів від 19.03.1994р. № 172, деякі вироби належної якості обміну та поверненню не підлягають. До таких виробів, в тому числі відносяться постільна білизна та рушники.

МИ ОБМІНЯЄМО КУПЛЕНИЙ ТОВАР АБО ПОВЕРНЕМО ГРОШІ В ТАКИХ ВИПАДКАХ:

1 . Заводський брак

На жаль, від браку ніхто не застрахований. Він може зустрічатися як в бюджетних, так і в дорогих виробах. Якщо ви виявили брак, відразу повідомте нам і не користуйтесь цим виробом. При наявності ідентичного, ми обміняємо бракований товар без зайвих питань протягом декількох днів або повернемо гроші, якщо такого товару не виявиться на складі .

Відповідно до закону «Про захист прав споживачів», оплатити доставку товару повинен покупець. Але у випадку браку ми візьмемо на себе витрати з доставки товару в один бік.

2 . Помилка з нашого боку

Всі ми живі люди, яким властиво помилятися. Тому якщо ви отримали товар відмінний від замовленого, відразу ж повідомте нам. Велике прохання не розкривати упаковку і не користуватися таким виробом.

В такому випадку, ми обміняємо товар або повернемо гроші. Усі витрати за пересилання в цьому випадку візьмемо на себе.

ПРОСИМО ЗВЕРНУТИ УВАГУ! ЗГІДНО ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ» № 316 — IV ВІД 01.12.2005 РОКУ, ЯКЩО ВИ ХОЧЕТЕ ПОВЕРНУТИ АБО ОБМІНЯТИ ТОВАР, ЯКИЙ ВИ ЗАМОВИЛИ І, ПРИ ЦЬОМУ, ТОВАР ВІДПОВІДАЄ ЗАЯВЛЕНІЙ ЯКОСТІ ТА КОМПЛЕКТАЦІЇ, ВИ ПОВИННІ ОПЛАТИТИ ВСІ ВИТРАТИ, ПОВ’ЯЗАНІ З ПЕРЕСИЛКОЮ ТОВАРУ В ОБИДВІ СТОРОНИ.

ТАКОЖ ЗВЕРНІТЬ СВОЮ УВАГУ НА ТЕ, ЩО ПРОДУКЦІЯ, ПОШИТА ПІД ІНДИВІДУАЛЬНІ РОЗМІРИ ЗАМОВНИКА, ПОВЕРНЕННЮ НЕ ПІДЛЯГАЄ.

ТАКОЖ НЕ ПІДЛЯГАЄ ПОВЕРНЕННЮ ПРОДУКЦІЯ, ЯКА БУЛА В КОРИСТУВАННІ, А ТАКОЖ ПОСТІЛЬНА БІЛИЗНА ПІСЛЯ ПРАННЯ.

Top
Все результаты поиска